همزمان با ماه مبارک رمضان؛

 بیست و یکمین مرحله کمک های مومنانه در شهرستان کوهبنان توزیع شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان در حاشیه این مراسم گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان بیست و یکمین مرحله کمک های مومنانه در شهرستان کوهبنان توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۲۳۸۵۹
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، بیست و یکمین مرحله کمک های مومنانه در شهرستان کوهبنان با حضور جانشین و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان توزیع شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان در حاشیه این مراسم ضمن تبریک ماه مبارک رمضان گفت: کمک به نیازمندان و مستمندان از سفارشات پیامبر اکرم (ص)در ماه مبارک رمضان بوده و طبق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مد ظله العالی) کمک‌های مومنانه و مواسات در کشور راه اندازی شده که این کار طبق دستورهای ائمه اطهار طراحی شده است و ماه مبارک رمضان بستری برای اعطای این کمک‌ها به نیازمندان خواهد بود. همزمان با ماه مبارک رمضان بیست و یکمین مرحله کمک های مومنانه در قالب طرح شهید سلیمانی در کوهبنان اجرا خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: در این مرحله از کمک های مومنانه ۲۰۰ سبد کالای معیشتی که ارزش هر سبد حدود پانصد هزار تومان می باشد بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا به مبلغ یک میلیارد ریال توزیع خواهد شد .
روح الله ابراهیمی تاکید کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا و با عنایت به منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) کمک های مومنانه رنگ و بوی خاصی به خود گرفت و این مهم منسجم تر و منظم تر انجام شد .

وی بیان داشت: طی دو سال گذشته در راستای توزیع سبد کالا، کمک هزینه درمان و اجاره خانه ، ساخت منازل مسکونی نیازمندان ، تهیه جهیزیه و ... کارهای بسیار خوبی صورت گرفته است .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان در پایان ابراز داشت: در سال جدید که بر اساس تدابیر حکیمانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده همه توان و ظرفیت های سپاه و بسیج برای تحقق شعار سال و عملیاتی کردن بیانات معظم‌له بکار گرفته می‌شوند. و همچنین در شب میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام و شب های قدر بسته های معیشتی بین نیازمندان در شهرستان کوهبنان توزیع می گردد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار